W przypadku problemu z zalogowaniem się do dziennika elektronicznego pokazuję się komunikat tak jak poniżej 

 

Należy wykonać poniższe kroki:

W Chrome
  1. Otwórz Chrome na komputerze.
  2. W prawym górnym rogu kliknij Więcej .
  3. Kliknij Więcej narzędzi. Wyczyść dane przeglądania.
  4. U góry wybierz zakres czasowy. Aby usunąć wszystko, wybierz Od początku.
  5. Zaznacz pola „Pliki cookie i inne dane witryn” oraz „Obrazy i pliki zapisane w pamięci podręcznej”.
  6. Kliknij Wyczyść dane.

W Firefox

  1. Naciśnij przycisk menu. i wybierz Opcje. Preferencje.
  2. Przejdź do panelu Prywatność i bezpieczeństwo, a następnie do sekcji Ciasteczka i dane stron.
  3. Kliknij przycisk Wyczyść dane. Pojawi się okno dialogowe Czyszczenie danych. ...
  4. Naciśnij Wyczyść.

W Safari

  1. W lewym górnym rogu kliknij napis Safari.
  2. Kliknij Wymaż historię...
  3. Wybierz Wymaż: całą historią 
  4. Naciśnij Wymaż historię